עולם רחב של יצירה טכנית מרתקת

עולם האלקטרוניקה פותח בפנינו אפשרויות מדהימות ומי ששולט בו יכול ממש ליצור ולבנות בעצמו אינסוף של הרחבות לעולם שסביבו וגם פרויקטים מעניינים ושימושיים להפליא. 

זה פותח את הדלת לחדשנות וכושר המצאה!

העולם הזה זמין לילדים ונוער עם קצת ידע מקדים באלקטרוניקה והיכרות בסיסית עם המושגים והטכניקה הנדרשת בצורה של קיטים אלקטרוניים לבניה עצמית. 

קיטים אלו מאפשרים להם משחק עם אלקטרוניקה אמיתית לגמרי, עם רכיבים אמיתיים ועם טכניקה מקצועית, מה שמקנה להם כישורים רבי ערך לצד הנאה של משחק בעולם האלקטרוניקה ויצירה בו. 

איך יוצרים באלקטרוניקה?

על מנת לתכנן מעגלים אלקטרוניים נדרש ידע הנדסי עמוק, ממש כמו שנדרש כזה ידע לשם תכנון בית למשל.
אבל כדי לבנות משהו בתוך הבית או לשפץ איזה חלק בו נדרשת הבנה בסיסית יותר של התהליכים ושל החומרים איתם אנחנו צריכים לעבוד. 
וזה נותן לנו אפשרות לבנות וליצור אפשרויות חדשות בתוך הבית שלנו שמלבד החוויה שבעשייה עצמה, זה גם משכלל ומרחיב את חוויית המגורים שלנו. 
באופן דומה גם באלקטרוניקה, להיות מהנדס אלקטרוניקה ולדעת לתכנן מכשירים מורכבים זה נפלא, אך גם היכרות בסיסית יותר עם הרכיבים, תפקידם ושילובם במעגל והטכניקה הנדרשת לצירופם יחד למשהו מתפקד ועובד זה קסם בפני עצמו שמוביל ליכולת ליצור ולהרחיב את עולם השימושיות שלנו ולתת ביטוי ליצירה מסוג אחר, טכנולוגית יותר וגם כזאת שמספקת כיף, הנאה ועומק לילדים, נוער ומבוגרים שיש להם כישרון טכנולוגי שרוצה ביטוי. 
 

איך ניגשים לזה?

ישנם חוגים וקורסים לילדים ונוער שמלמדים את עקרונות האלקטרוניקה ומנגישים בצורה קצרה יחסית את ההבנה הנדרשת כדי להיות מסוגלים להתעסק בזה לבד לגמרי ולדעת מה עושים עם ערימת רכיבים אלקטרוניים ומעגל מודפס שהם נדרשים להשתלב בו. 

מעבר לכך הם יכולים גם לרכוש את ההבנה של יצירה בסיסית של דברים חדשים וכושר האלתור בעולם האלקטרוניקה על מנת לשפר, לשכלל גם ממש לבנות דברים חדשים בעצמם. 

דרך אחרת היא סיוע וליווי של דמות טכנולוגית שמקנה את העקרונות והידע וגם מסייעת בטכניקה.  
אז אם יש בנמצא אבא, אימא, סבא או סבתא מהנדסים או אפילו חובבים שעסקו בזה בעבר זה פותח את הדלת לשם בקלות רבה וזה גם זמן איכות נהדר ליצירה משותפת. 

לנו יש קורס מקוון בסיסי שאפשר לרכוש במחיר מוזל אשר בונה את ההבנה הבסיסית הנדרשת ומלווה לעבר הצעדים הראשונים בעולם האלקטרוניקה עם סרטוני וידאו, הסברים ותמונות מפורטות ומשימות מעשיות אשר מקנות את הטכניקה הנדרשת לעבודה עם רכיבי אלקטרוניקה. 
הקורס הזה מאוד ממומלץ לכאלו שרוצים להיכנס לעולם ורוצים לעשות את זה לגמרי לבד ובבית, מבלי לצאת לחוג או ללמוד את זה במסגרת אחרת. 

 

אפשר פשוט לקנות קיט אלקטרוני ולבנות אותו גם ללא שום ידע מוקדם בתחום?

כן!
בנינו את ההדרכה לכל קיט בצורה כזו שכל נער יכול פשוט להיעזר בה ולבנות את הקיט האלקטרוני לבד וגם אם הוא פוגש בתחום לראשונה בחייו.
אנחנו כמובן חושבים שדרך העמקה בתחום ולימוד גם הצד התיאורטי וגם הצד הטכני (איך מלחימים נכון, איך מרכיבים רכיב במעגל בצורה תקינה וכו’) היא הדרך היותר מומלצת ונכונה. 
אבל אנחנו גם מעודדים כאלו שרוצים לטעום את התחום או פשוט לבנות משהו שימושי שהם צריכים לעולם שלהם גם ככה ומבלי הצורך ללמוד את התחום. 

בגלל זה בדיוק צירפנו לכל קיט אלקטרוניקה שלנו הדרכה מאוד מסודרת וקלה להבנה. 

איך מתחילים?

דבר ראשון וכדי לעבוד עם אלקטרוניקה אנחנו נצטרך את הכלים המתאימים. 
כמו שלנגר יש מסור, פטיש ושופין למשל, אז לאלקטרונאי נדרשים מלחם, קטאר, שואב בדיל וכו’
גם את זה אנחנו יודעים לספק וכשתעיינו בקטגוריית הקיטים האלקטרוניים תמצאו ערכת הלחמה מושלמת הכוללת את כל מה שצריך בשביל לבנות קיט אלקטרוניקה. 
מה שנשאר זה רק להתחיל להתאמן ולבנות קיטים שימושיים ומדליקים ולהיכנס לעולם היצירה המופלא של האלקטרוניקה השימושית. 

 

כנסו להציץ בקטגוריית הקיטים האלקטרוניים שלנו 

קיטים אלקטרוניים (14)