אתם סקרנים לדעת כמה רחוק תוכלו להגיע עם מיקרוביט?

מיקרוביט זה כלי רב עוצמה, זהו בעצם מחשב זעיר שמצוייד כמעט בכל מה שצריך על מנת לבצע פעולות פשוטות וגם מורכבות והוא הפלטפורמה סביבה תוכלו לבנות פרויקטים סופר מדליקים. 
סביב מיקרוביט התפתחה סביבה תומכת שלמה של רכיבים ומערכות תומכות שמתחברים אליו ומרחיבים את היכולות שלו. 

מה בא לכם לבנות?

רוצים לבנות לדוגמא מערכת השקיה אוטומטית ומבוקרת מחשב?
אז עם מיקרוביט זה מאוד פשוט!
וככה אנחנו יכולים להפוך את ילדינו גם למתכנתים וגם למייקרים.
באמצעות מיקרוביט אנחנו יכולים ממש לבנות פרויקטים שימושיים לחיי היום יום שעושים שימוש באלקטרוניקה, מכניקה כתיבת קוד תוכנה ששולט בכל אלו יחד עם אלתור מייקרי שמעביר אותם חוויה יצירתית

בואו תראו מה עושים עם זה ואיך

אמנם מיקרוביט מתאים לילדים מגיל 5 ומעלה אבל ניתן להגיע איתו למקומות הרבה יותר מתקדמים, כאלו שמתאימים לילדים בוגרים יותר ואף למבוגרים.

ילדים קטנים עושים בו שימוש כשהם כותבים בשפת בלוקים ויזואלית – שפה קלה לילדים שמתחילים את דרכם בעולם התכנות.

ילדים מתקדמים יותר כבר יכולים לכתוב קוד למיקרוביט בשפה עלית רגילה וסופר פופולרית כגון פייתון – Python או ג’אווה סקריפט – Java Script

פייתון הינה שפת תכנות עלית לכל דבר וניתן לכתוב באמצעותה קודים מורכבים יותר אשר מקנים לילד / נער הלומד אותה גבר כישורי כתיבת קוד של ממש, כמו בעולם הבוגרים.

למיקרוביט יש סביבת חומרה תומכת עשירה בדמות מודולים, חיישנים וממשקים המתאמים בין המיקרוביט לרכיבי אלקטרוניקה אנאלוגיים ודיגיטליים.

ניתן לבנות פרויקטים מעניינים ושימושיים לחיי היום היום העושים שימוש ברכיבי אלקטרוניקה ומכניקה מתקדמים על מנת ליישם רעיונות מגוונים, החל מבית חכם, דרך מערכת השקייה מתוכחמת, רובוטים שונים, מערכת ניטור לב (א.ק.ג) ועוד רבים כיד הדמיון

 

זה שימושי, זה מעניין וזה כיף גדול!

עם מיקרוביט אפשר לבנות כמעט הכל!

והכמעט הזה הוא עולם שלם של התנסות ומשחק בעולם האמיתי עבור ילדים.

עם מיקרוביט ילדים יכולים להפליג בדמיון ולבנות פרויקטים שימושיים ומעניינים אשר ההשראה אליהם תגיע לדמיונם מחיי היום יום שלהם או לקבל רעיונות משפע הפרוייקטים שנמצאים ברשת או פה אצלנו באתר בדף הפרוייקטים.

רוצים דוגמאות אמיתיות?

אז בוא נראה למשל איך בונים מד צעדים אמיתי עם מיקרוביט

מיקרוביט מחבר בין המחשב לעולם שסביב

מיקרוביט יכול להוות את הליבה החכמה שתהייה במרכז כל פרויקט מעניין ושימושי לבית או לחוץ דרכו כל ילד עם כל תחום עניין כמעט, יכול לבוא לבטא את כישוריו או ללמוד כישורים חדשים שמעניינים אותו.
אז בוא נראה למשל פה איך בונים מערכת השקיה אמיתית עם מיקרוביט

כל אחד יכול לבחור לבנות בתחום שהוא אוהב!

עבודה עם מיקרוביט אינה מוגבלת רק לפרויקטים טכניים מאוד. מיקרוביט יכול לשמש גם לבניית פרוייקטים ממש מגניבים כמו אפילו למשל פרוייקטים של מוזיקה.
תראו איך בדוגמא הבאה בונים גיטרה פשוטה עם מיקרוביט

כל אחד יכול לתכנת עם מיקרוביט

תכלס, את מיקרוביט יכולים לתכנת ילדים אבל גם מבוגרים. 
ניתן לתכנת אותו בשתי דרכים, אחת המתאימה לילדים קטנים או מבוגרים מתחילים ומבוססת על שפה ויזואלית, שזה אומר לגרור בלוקים של פקודות ולסדרן זה לצד או מתחת לזו. 
זה מקנה את החשיבה ומלמד את היסודות.

מתקדמים יותר יכולים לתכנת את המיקרוביט באמצעות שפת התכנות פייתון או ג’אווה סקריפט ואז ממש לכתוב קוד. היופי בסביבת הפיתוח של מיקרוביט הוא שניתן לעבוד עם שתי השיטות יחד במקביל וכך גם ללמוד ולהתאמן בג’אווה סקריפט דרך השפה הוויזואלית.
אז הקוד שלכם יכול להתחיל ממש בקטן, איתו תוכלו להפעיל את הפונקציות הבסיסיות ביותר במיקרוביט.
ולאט לאט כשתתחילו לתפוס ביטחון, תוכלו לבנות קוד מורכב ומתוחכם יותר גם באמצעות שפת הבלוקים ובשלב עוד יותר מתקדם תוכלו לעבור לכתוב בשפת קוד של ממש ואז השמיים הם הגבול.
העיקר שיש לזכור, שמיקרוביט עושה את זה ממש קל עבורכם

כולם נהנים עם מיקרוביט!

מה אנחנו צריכים בשביל זה?

על מנת לבנות פרוייקטים בעולם הטכנולוגיה עלינו להצטייד בכרטיס מיקרוביט כמובן ובערכות הרחבה מתאימות

אותן תוכלו להשיג למטה
וכמובן בכל אמצעי עזר שתמצאו בבית, זה יכול להיות עציץ או חתיכת קרטון או מיכל מים או כל דבר אחר שיהיה חלק מהפרויקט וזה בדיוק מה שיפה בזה

כנסו לקטגוריית מיקרוביט ותתרשמו מהמגוון של ההרחבות שיש סביבו​

מיקרוביט (18)