מה זה בכלל מיקרוביט ולמה הוא טוב לנו?

מיקרוביט הוא קודם כל משחק ללימוד תכנות שמתאים לכולם.
ועכשיו אנחנו נראה איך באמצעותו אתם מדליקים בילד שלכם את הניצוץ לטכנולוגיה ומקנים לו את יכולות של תכנות ואת סט הכישורים של העתיד.

מיקרוביט נולד מפרויקט ייחודי ללא מטרות רווח ותוצאה של שיתוף פעולה בין ה BBC הבריטית לבין מיקרוסופט אשר יצרו כרטיס חכם ייחודי שכל מטרתו היא ללמד ילדים טכנולוגיה בדרך של משחק.

כרטיס המיקרוביט משנה את העולם והופך כל ילד למייקר סקרן וסטארטאפיסט לעתיד.

באמצעותו ניתן להמציא מוצרים ורעיונות מקוריים ולהפוך אותם לאמיתיים.

עדיין לא הבנתי…

המיקרוביט הינו בעצם מחשב קטן (פחות מכרטיס אשראי) המיועד להרצת קוד ושליטה על חיישנים והתקנים שונים.כל אלמנט בו ניתן לתכנות באופן קל בשימוש בסביבת פיתוח ייעודית שאינה דורשת כל התקנה.

את המיקרוביט ניתן לתכנת בין היתר באמצעות שפה ויזואלית – שפת בלוקים המתאימה לילדים קטנים ולצעדים ראשונים בעולם התכנות.

כל שעליהם לעשות הוא לגרור בלוקים עם פקודות מוגדרות עליהן ולמקמם זה מתחת לזה או לצד זה וע”י כך לייצר רצף לוגי שמלמד אותם את החשיבה התכנותית.

היופי האדיר בסביבת הפיתוח של מיקרוביט הוא שהיא מאפשרת לראות סימולטנית איך כתיבת הקוד הוויזולאית הכה פשוטה לילדים הופכת לשפת תכנות של ממש וכך ילדים חווים וסופגים כבר מההתחלה את המושגים והשפה של תכנות אמיתי.

ילדים אשר מגיעים לרמה מתקדמת יותר לאחר שימוש בשפה ויזואלית, יכולים לבצע את המעבר לשפת תכנות רגילה בקלות רבה יותר.

לאילו גילאים מתאים המיקרוביט?

הוא מתאים ללימוד תכנות מגיל 8-99 !

כן, ילדים בני 8 כבר יכולים לקלוט וללמוד להשתמש במיקרוביט על מנת ללמוד את יסודות התכנות ולרכוש את צורת החשיבה הנדרשת כדי לדעת לתכנת.

אז איך מתחילים?

פיתחנו עבורכם חבילות כניסה מתאימות לכל רמה הכוללים כרטיס מיקרוביט פלוס גרסה 2 בשילוב מכונית רובוטית או ערכת חיישנים. הערכות הנלוות מאפשרות לכם לשחק וליצור אינספור משחקים ופרויקטים

1. בוחרים את החבילה המתאימה לכם.
2. מחכים לשליח
3. מתחילים ליצור פרוייקטים מדהימים תוך שימוש באתר הליווי הנהדר שלנו!

מיקרוביט (18)